Registre Electrònic

El registre electrònic permet la presentació de documents relatius a procediments la tramitació dels quals sigui competència del Consell General del Poder Judicial.

Juntament amb les dades aportades en el formulari corresponent es poden adjuntar documents en format electrònic. Si un procediment concret no estigués disponible, sempre és possible dur a terme la presentació de qualsevol document a través d’“Altres tràmits”.

Per a utilitzar el registre electrònic es requereix disposar d’un certificat digital emès per una de les següents autoritats. Després de la recepció de la sol·licitud, el registre electrònic emetrà de manera automàtica un rebut signat electrònicament, que pot ser imprès i en el qual constaran les dades proporcionades per l'interessat, la data i hora de presentació de la sol·licitud i el número de registre d'entrada.

El registre electrònic està operatiu les 24 hores del dia, durant tots els dies de l'any, excepte les interrupcions que siguin necessàries per raons tècniques.

Quant al còmput de terminis (enllaç a calendari de dies inhàbils) es realitzarà conforme al que es disposa en l'article 31 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

El tractament de les dades personals recaptades a través del registre electrònic del CGPJ s'ajustarà al que es disposa en el Reglament General de Protecció de Dades i altra normativa que sigui aplicable, podent exercitar els afectats els seus drets de protecció de dades davant la Secretària General.

 

Registre presencial

La presentació de documents podrà realitzar-se de manera presencial en la seu física del Consell General del Poder Judicial:

 

Adreça postal:

c/ Marqués de la Ensenada, nº 8, 28004 MADRID

Telèfon:

91 700 61 14/ 15/ 16/ 17/ 18/ 19

Fax:

91 700 63 58

Horari:

Tots els mesos de l'any excepte durant el periode d'horari d'estiu:

  • De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores i de 16 a 18 hores
  • 24 i 31 de desembre, de 9 a 13 hores

Estiu (de l'12 de juny a l'8 de setembre):

  • De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores