La Secretaría General

LA SECRETARIA GENERAL, que estarà integrada pel SECRETARI GENERAL i pel VICESECRETARI GENERAL, amb les funcions i competències establertes als articles 612 al 614 de la Llei orgànica 4/2013.

A la Secretaria General existirà un SERVEI CENTRAL, que integrarà els departaments que prestin serveis comuns i transversals als diferents òrgans del Consell i que estarà compost pels departaments següents:

  1. SUPORT I DOCUMENTACIÓ, dins el qual s’integrarien les àrees, seccions i unitats següents:
    • Suport a la Comissió Permanent
    • Documentació
    • Biblioteca
    • Registre i Arxiu
  2. GERÈNCIA, amb l’estructura següent:
    • Gestió Pressupostària
    • Administració de Personal
    • Habilitació
    • Informàtica
    • Afers Generals i Contractació
    • Manteniment i Subministraments
    • Prevenció de Riscos Laborals
  3. RELACIONS INTERNACIONALS
  4. PERSONAL JUDICIAL, que integrarà les àrees següents:
    • Règim Jurídic de Jutges
    • Règim Jurídic de Magistrats
    • Suport al Jutge
    • Selecció (qualificació)
    • Oficina Judicial
  5. Règim Disciplinari: El Departament de Règim Disciplinari queda supeditat a l’organització definitiva de l’estructura que donarà servei al promotor de l’acció disciplinària.