Secretaría Xeral

SECRETARÍA XERAL, que estará integrada polo SECRETARIO XERAL e polo VICESECRETARIO XERAL, coas funcións e competencias establecidas nos artigos 612 ao 614 da Lei Orgánica 4/2013.

Na Secretaría Xeral existirá un SERVIZO CENTRAL, que integrará os departamentos que presten servizos comúns e transversais aos distintos órganos do Consello e que estará integrado polos seguintes departamentos:

  1. APOIO E DOCUMENTACIÓN, dentro do que se integrarían as seguintes áreas, seccións e unidades:
    1. Apoio á Comisión Permanente
    2. Documentación
    3. Biblioteca
    4. Rexistro e Arquivo
  2. XERENCIA, coa seguinte estrutura:
    1. Xestión Orzamentaria
    2. Administración de Persoal
    3. Habilitación
    4. Informática
    5. Asuntos Xerais e Contratación
    6. Mantemento e Subministracións
    7. Prevención de Riscos Laborais
  3. RELACIÓNS INTERNACIONAIS
  4. PERSOAL XUDICIAL, que integrará as seguintes áreas:
    1. Réxime Xurídico de Xuíces
    2. Réxime Xurídico de Maxistrados
    3. Apoio ao Xuíz
    4. Selección (cualificación)
    5. Oficina Xudicial
    6. Réxime disciplinario: o departamento de Réxime Disciplinario queda supeditado á definitiva organización da estrutura que dará servizo ao Promotor da Acción Disciplinaria.